keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Liian erilaiset - raapalesarja K-13 5/7

5. Kuuntele sydäntäsi

(15o sanaa)
Katkerat, suolaiset kyyneleet viiltelevät kalpeita poskiani. Tiesin, olin aina tiennyt, että minulle tulisi käymään näin. Sinä särkisit sydämeni ja minä istuisin lopun elämääni likaisella lattialla, sydämeni sirpaleita keräämässä, muiden vain katsellessa vierestäni.

”Kuuntele sydäntäsi.”

Niin minulle kerran sanottiin ja tietysti minä typerä uskoin ja tottelin. Kuvittelin, että minusta ja sinusta, voisi joskus tulla me. Se oli ollut aina salainen unelmani, mutta syvällä sisimmässäni olin aina pelännyt, ettei se voisikaan koskaan toteutua.

Olisimme liian erilaisia.

Minä olen hiljainen, ujo nainen, joka rakastaa surullisia rakkauslauluja ja kirjoittamista. Nainen, joka mieluiten viettäisi iltansa yksin, istuen peiton alla uppoutuneena luomaansa salaiseen maailmaan. Et sinä minunlaistani halua, sillä tahdot sellaisen kuin kaikki muutkin. Hyvä perseisen, valokuvamallin, joka pojan unelmanaisen.

Sellaisen, jollainen minä en todellakaan ole.

Toivon, että joku päivä tulisi vastaan joku, joka ymmärtäisi minua ja tahtoisi minut sellaisena kuin olen. Joku, joka auttaisi liimaamaan yhteen sydämeni pienimmätkin sirpaleet. Joku, joka välittäisi. Oikeasti.

”Kuuntele sydäntäsi.”



~*~*~*~*~

A/N:
Tykkään Rakastan kommentteja (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti