perjantai 30. syyskuuta 2011

Liian erilaiset - raapalesarja K-13 2/7

2. Rakkauden huumaa
(1oo sanaa)
En voinut estää lämpimän hymyn nousemista kasvoilleni. Vilkaistessani sinua pitkän otsatukkani takaa syrjäsilmälläni, huomasin, kuinka katsoit minua hymyillen käytävän toiselta puolen. Sydämeni oli pakahtua onnesta pelkän katseen vuoksi ja tiedän näyttäneeni äärimmäisen typerältä istuessani siinä lattialla rakastuneen ja yltiöonnellisen hymyn karehtiessa huulillani.

Kaverini piruilevat minulle sinusta aina, mutta minä en jaksa välittää. Tiedän, että he ovat vain katkeria ja kateellisia, koska minulla on sinut. Tai ainakin melkein on.

Ne kaikki pienet ja huomaamattomat eleet ja katseet. Olisiko niitä, jos sinä et välittäisi? Ei, ei niitä olisi. Siksi minä olenkin vaihteeksi onnellinen. Olen löytänyt viimein jonkun, jolle kelpaan sellaisena kuin olen.

~*~*~*~*~

A/N: Tykkään kommenteista (:

3. luku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti