keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Sinulle kirjoitan

Tämä on vuonna 2008 kirjoittamani runo ja toivon, että kukaan ei syö minua, kun se on niin huono. =)
Kuuntelen mielelläni risut ja ruusut!

Minä kirjoitan sinulle runon,
ihan pienen ja yksinkertaisen.
Niin että kaiken minkä kirjoitan,
sinä varmasti ymmärrät.

Sinä minulle hymyn säteilet,
sen suloisen, niin suloisen.
Minä taas hymystä runon tai
laulun teen.

Ja kohta ei tiedä kumpikaan,
kuka kirjoittaa,
kuka taas hymyn suo.
Sinä, minä tai sinä, samapa tuo.

Sinä juuri olet lapsi jokainen,
toiselle hymyn suot
ja valoasi pimeään tuot.
Niin tärkeä,
pieni ihminen.


"Niin tärkeä, pieni ihminen."

2 kommenttia:

  1. Voi kun suloinen runo! Tää oli niin kvia lukea, kun se kulki hyvin. Tästä vois tehä vaikka laulun.
    tykkään huolettomasta kirjoitustyylistäsi. Se on tosi sulonen (:

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihanasta kommentistasi! Mukavaa, että tykkäsit. =)
    ~Ann

    VastaaPoista